Som forbruger i Danmark er du rigtig godt beskyttet, og som handlende på internettet og især ved betaling med Betalingskort står du som forbruger rigtig godt og trygt. Endnu vigtigere er det dog at vi i Qualityworld rigtig gerne vil have du er glad og positiv og føler du har fået en god behandling og service, og hvis du har oplevet nogle som helst problemer så vil vi gøre alt hvad vi kan for at få rettet op på dem og få dig kompenseret bedst muligt for besværet.
Så tag fat i os hvis du har nogle som helst spørgsmål, kommentarer, indsigelser eller klager - du vil opleve at vi gerne vil hjælpe dig og sikre at du igen kan være glad :-)
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer efter modtagelse (henover weekender, ferier eller helligdage kan besvarelsen dog tage en ekstra dag eller to).
ForbrugersikkerhedHvis du som forbruger stadig står med et uløst problem har du også altid mulighed for at kontakteE-mærket og E-handelsfonden.Du kan ringe til deres Hotline på tlf. 44 85 85 90 De sidder klar kl. 9-15 og besvarer generelle spørgsmål om fx reklamationsret, hvornår netbutikken må hæve på dit betalingskort, om du kan fortryde købet mv.
Værd at vide når du handler på nettet E-handelsfonden har samlet de mest almindelige spørgsmål om handel på nettet, så du nemt kan se hvordan du skal forholde dig i en given situation. For at gøre brug af tvistløsningsfunktionen skal du sende en mail til forbruger@e-handelsfonden.dk med følgende oplysninger: Dit navn, Din mail adresse, Netbutikkens navn eller web adresse (url), Købsdato, Ordre nr./faktura nr., Hvordan og hvornår har du evt. kontaktet netbutikken samt en kort beskrivelse af tvisten .
e-handelsfondens sekretariat Generatorvej 6 B 2730 Herlev Telefon: 44 85 85 90 / Fax: 44 85 85 99 Telefontid: Mandag - fredag kl. 9.00 til 15.00 E-mail: post@e-handelsfonden.dk Læs også